Centrum pomocy

Pytanie i odpowiedzi

Jak sprawdzić status zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak anulować zamówienie?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 730-898-736

Reklamacja

Wszystkie produkty NaturPlanet podlegają 2 letniej rękojmi  od dnia nabycia towaru.

W przypadku wystąpienia wady nabytego produktu kupujący ma prawo złożyć reklamację poprzez: odesłanie nabytej rzeczy pod adres: INFO-FARM ul. Drzymały 133b, 41-407 Imielin

W przypadku skorzystania z prawa złożenia reklamacji kupujący możne wypełnić formularz reklamacji  oraz odesłać go wraz z reklamowanym Towarem oraz w miarę możliwości  z dowodem zakupu (paragonem albo fakturą na adres : INFO-FARM ul. Drzymały 133b, 41-407 Imielin. W formularzu reklamacyjnym Klient wskazuje m.in. swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań Sprzedającego.

Czas rozpatrzenia reklamacji, wraz z powiadomieniem klienta to 14 dni od momentu złożenia reklamacji. W przypadku naprawy czas może się wydłużyć w zależności od rodzaju zgłoszonej niezgodności.

Podstawą reklamacji może być w szczególności dostarczenie innego Towaru niż zamawiany, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia lub dostarczenie niewłaściwej liczby Towarów.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta koszty wymiany Towaru ponosi Sprzedający.

W przypadku reklamacji uznanej ( reklamacja na korzyść klienta) zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Gdy reklamacja jest rozpatrzona niezgodnie z wolą klienta, kupujący ma prawo złożyć odwołanie do reklamacji. Sprzedawca udziela odpowiedzi zgłaszającemu reklamację o sposobie realizacji jego roszczeń w formie korespondencji mailowej bądź Klient jest informowany telefonicznie na numer podany w zgłoszeniu.
Zgłoszenie dotyczące reklamacji towarów zakupionych

Reklamacje prosimy przesyłać pod adres:

INFO-FARM
ul. Drzymały 133b
41-407 Imielin

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Zwroty

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj. e-sklep NaturPlanet o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres INFO-FARM, ul. Drzymały 133b, 41-407 Imielin lub pocztą elektroniczną sklep@naturplanet.pl )

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe i może to być własnoręcznie sporządzone oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne aby na formularzu wskazany był rachunek na który ma nastąpić zwrot należności.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

W wypadku odstąpienia od umowy proszę odesłać towary na adres: INFO-FARM ul. Drzymały 133b, 41-407 Imielin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 20 PLN.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy (towaru) wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Zwroty rozpatrywane są w ciągu 14 dni. 
Zwracany produkt musi zostać dostarczony przez firmę przewozową bezpośrednio do magazynu sklepu internetowego.

Zwracając towar prosimy do przesyłki dołączyć wypełniony formularz oraz kopię dowodu zakupu.

Formularz zwrotu/wymiany

Zwroty prosimy przesyłać na adres:

INFO-FARM

ul. Drzymały 133b

41-407 Imielin

Formy płatności

W sklepie internetowym NaturalnyPrezent za złożone zamówienie można dokonać płatności w następujący sposób:

Za pobraniem – przy odbiorze przesyłki u kuriera firmy UPS (dotyczy tylko zamówień wysyłanych na teren Polski)

Przelewem – na poniższy numer konta bankowego:

PKO Bank Polski – za zamówienia złożone w PLN
Nr konta: 67 1020 1390 0000 6802 0502 5202

Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługi sklepu internetowego NaturalnyPrezent

Koszty i czas dostawy

SKLEP INTERNETOWY NATURALNYPREZENT ZAPEWNIA SWOIM KLIENTOM NASTĘPUJĄCE FORMY DOSTAWY:

  • Kurier UPS

Poniżej informacje o standardowych kosztach wysyłki:

  • KURIER UPS – PRZESYŁKA KURIERSKA
    Paczka do 30 kg– koszt 15zł
  • KURIER UPS – PRZESYŁKA POBRANIOWA
    Paczka do 30 kg– koszt 15zł

Czas oczekiwania na przesyłkę

Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Uwaga!
Ze względu na gorący okres przedświąteczny i ogrom pracy kurierów informujemy, że przesyłki mogą mieć wydłużony czas dostawy.